Συνήθεις Ερωτήσεις – "Θέλω να αδυνατίσω" – Χρύσα Ι. Στάθη

Συνήθεις Ερωτήσεις – "Θέλω να αδυνατίσω"

balance_dietΕίναι οι δίαιτες υψηλών πρωτεϊνών επικίνδυνες για την υγεία;

    Όχι, σε καμία περίπτωση, με την προϋπόθεση ότι παρακολουθείστε από γιατρό εκπαιδευμένο να χρησιμοποιεί αυτή τη μέθοδο, ο οποίος θα ελέγξει ότι δεν παρουσιάζετε κάποια αντένδειξη.  Ο υψηλός πρωτεϊνικός χημικός δείκτης των προϊόντων μας σας παρέχει εγγυημένα ΟΛΑ τα απαραίτητα αμινοξέα.  Τα προϊόντα μας είναι επίσης εμπλουτισμένα σε βιταμίνες και μέταλλα και ιχνοστοιχεία.  Προσοχή, καθώς ο όρος «δίαιτα υψηλών πρωτεϊνών» είναι παραπλανητικός και μπορεί εύκολα να παρεξηγηθεί.  Η μέθοδος δεν είναι μια «δίαιτα υψηλών πρωτεϊνών» αλλά μια δίαιτα «επαρκών πρωτεϊνών» αφού η ποσότητα πρωτεϊνών που παρέχονται από τα προϊόντα της δίαιτας υπολογίζεται ώστε να συμφωνεί με τις δικές σας προσωπικές ανάγκες.


Ποια είναι η διαφορά μεταξύ των προϊόντων υψηλών πρωτεϊνών και των υποκατάστατων γεύματος;

Τα υποκατάστατα γεύματος προσφέρουν ενέργεια ίση με αυτή ενός γεύματος, δηλαδή περίπου 400/450 θερμίδες, κυρίως με τη μορφή υδατανθράκων (40-50%).  Τα προϊόντα της μεθόδου προσφέρουν περίπου 115-150 θερμίδες, 60% των οποίων είναι υψηλής ποιότητας πρωτεΐνες.  Για αυτό το λόγο, είναι πολύ σημαντικό να μην αντικαθιστάτε της μεθόδου με υποκατάστατα γεύματος ιδιαίτερα στις φάσεις 1 και 2.

Νιώθω κουρασμένος/εξαντλημένος και υποφέρω από κράμπες…Τι μπορώ να κάνω;

Προσοχή!  Μπορεί να υπάρχει έλλειψη καλίου ή μαγνησίου.  Αντικαταστήστε το γάλα χαμηλών λιπαρών που χρησιμοποιείται με Laktolight το οποίο περιέχει κάλιο και μην ξεχνάτε να παίρνετε το μαγνήσιο που σας έχει συστήσει ο γιατρός σας.
 

Με έχουν καλέσει έξω για γεύμα.  Τι να κάνω;

Πηγαίνετε… αλλά περιορίστε τους υδατάνθρακες όσο περισσότερο μπορείτε για να αποφύγετε τη διακοπή του μηχανισμού της κέτωσης (όχι γλυκά, αναψυκτικά με ζάχαρη, αμυλώδη ή ψωμί).  Προτιμήστε άπαχα κομμάτια πρωτεΐνης (κρέας, ψάρι, αυγά) και λαχανικά επιλεγμένα από τις λίστες 1 και 2.  Αποφύγετε το
 
 
 
Share
Share
Translate »