Κι επειδή όλο και κάπου βρισκόμαστε για φαγητό τα βραδάκια…. – Χρύσα Ι. Στάθη

Κι επειδή όλο και κάπου βρισκόμαστε για φαγητό τα βραδάκια….

Mερικές συμβουλές…

Προσπαθήστε να τηρήσετε πιστά το πρόγραμμά σας στα γεύματα ενώ είστε σπίτι, δηλαδή, φάτε το πρωινό σας και τα ενδιάμεσα (δεκατιανό , απογευματινό) και ένα γεύμα με τη δομή «άλιπη πρωτεΐνη (π.χ κοτόπουλο ή ψάρι ή μοσχάρι ή 2 αυγά) + σαλάτα». Στο γεύμα που θα κάνετε έξω προσέξτε τα εξής:

· Επιλέξτε κρέας με μπόλικη σαλάτα και για συνοδευτικό μπορείτε να επιλέξετε 1-2 φέτες ψωμί ή 1-2 μικρές πατάτες ή λίγο ρύζι (αρκεί να μην έχουν μαγειρευτεί με πολλά λιπαρά).

· Aποφύγετε (όσο μπορείτε) τα λιπαρά: σάλτσες, dressings, φαγητά με κρέμα γάλακτος και τηγανιτά. Εάν το τραπέζι το οργανώνετε εσείς, μπορείτε να ετοιμάσετε ορεκτικά με λιγότερα λιπαρά.

· Το αλκοόλ έχει πολλές θερμίδες και επιβαρύνει το ήδη επιβαρυμένο γεύμα. Προτιμήστε 1 με 2 ποτηράκια κρασί (λευκό ή κόκκινο). Μπορείτε να αραιώσετε το κρασί με σόδα (1/3 κρασί, 2/3 σόδα), οπότε μπορείτε να πιείτε 3 με 6 αραιωμένα.

http://www.facebook.com/pages/Eurodiet-Med/

Share
Share
Translate »